koscio 3Parafia pw. Błogosławionej Karoliny Kózki

35-505 Rzeszów, ul. Kościelna 15A

tel.:  609 259 834     mail:

1 minute | 279 words

W dniach od 7 do 14 lutego w miejscowości Zawoja pod Babią Górą odbyło się zimowisko dla dzieci i młodzieży z naszej parafii. W sobotni poranek 7 lutego o godz. 815 została odprawiona msza św. w Kościele parafialnym a następnie autokarem wszyscy udaliśmy się autokarem do Zawoi. Po przybyciu do Zawoi zamieszkaliśmy w przepięknym Ośrodku wypoczynkowym „Jędruś". Każdy dzień rozpoczynał się pobudką o godz 730. Następnie o godz. 800 śniadanie i o godz. 815 udawaliśmy się na stok narciarski. Grupa zaawansowana jeździła na Mosornym Groniu ponad 1400 m, natomiast grupa początkująca jeździła na mniejszym stoku Baca i Wojtek. O godz. 1400 był obiad a po ciszy poobiedniej różne zajęcia i konkursy po okiem wychowawców. Po zajęciach była Eucharystia z rozważaniem Słowa Bożego i zaraz po niej kolacja.

Wieczory upływały na wspólnej zabawie np. dyskotece lub lodowisku gdzie jeździliśmy na łyżwach. Piątkowy wieczór gościliśmy zespół muzyczny góralski, który prezentował piękną muzykę góralska, taniec oraz zwyczaje regionu. W środę zaś byliśmy w Zakopanym, gdzie naszą wycieczkę rozpoczęliśmy mszą św. w Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na Krzeptówkach.

foto 11

Zwiedzaliśmy to szczególne miejsce, wysłuchaliśmy prelekcji jednego z księży pallotynów, który posługuje w tym sanktuarium. Z Krzeptówek udaliśmy się na spacer po Zakopanym.

foto 16
Piękny czas wypoczynku feryjnego dobiegł końca 14 lutego. Wszyscy cali i zdrowi, z uśmiechem wróciliśmy do Rzeszowa.

Ks. Paweł Samborski

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć: Zawoja 2015.

Kalendarz spotkań grup duszpasterskich

oaza lso diecezja rz DRcaritas dzielo  indeks